Ben jij toe aan een leuke uitdaging in de HR-sector?
Wij zoeken voor 24 uur per week voor een tijdelijk project tot en met 1 oktober een medewerker Werving & Selectie bij Gemeente Oldambt.
In deze functie begeleid en ondersteun je teammanagers met het opstellen van vacatureteksten, ben je contactpersoon en coordinator richting de uitzendpartners en zorg je dat het proces voor sollicitanten in goede banen wordt geleid. Daarnaast ben je betrokken bij een aantal nieuwe projecten die getest moeten worden.
- 24 uur per week
- diverse functie binnen personeelszaken
- schaal 7 van de cao Gemeenten
- project tot 1 oktober
- pensioenregeling
- locatie Winschoten
In deze functie heb je een belangrijke ondersteunende functie voor het HR team van jouw afdeling. Om onderstaande werkzaamheden goed uit te kunnen voeren is het van belang dat je gestructureerd en overzichtelijk te werk gaat.
Je hebt oog voor detail, bent communicatief vaardig en staat stevig in je schoenen. Daarnaast ben je proactief, zelfstandig en pak je snel taken op.
- Je bent administratief onderlegd
- Je bent communicatief vaardig
- Je hebt ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de HR-sector
- Het kunnen overleggen van een VOG is een voorwaarde voor het in dienst treden bij de gemeente Oldambt.
Naast de eigen werving en selectie van de gemeente onderhoudt je ook contact met twee uitzendbureaus waar ze een samenwerkingsovereenkomst mee hebben. Voor hen ben je het aanspreekpunt bij vragen en afstemming over uitzendopdrachten. Voor de meer specialistische functies maken ze gebruik van een aanbestedingsplatform.
Jij bent degene die teammanagers begeleidt bij het opstellen van een goede inhuuropdracht. Je legt uit hoe het systeem werkt en denkt met teammanagers mee hoe zij het beste gunningscriteria en eisen kunnen opstellen.
Ook hierin ben jij degene die het eerste aanspreekpunt is voor bureaus en ZZP-kandidaten die zich inschrijven op opdrachten.
Op het moment dat er ruimte is naast de reguliere werving en selectie taken, is er binnen het team ondersteuningsbehoefte in de vorm van niet-structurele taken. Je kan dan denken aan het inregelen van het tweedaagse introductieprogramma voor nieuwe medewerkers of administratieve ondersteuning op diverse HR-thema's .
- Opzet van vacatureteksten versturen.
- Controleren van vacatureteksten op spelling, schrijfwijze, juiste functienamen, inschaling, volledigheid etc.
- Uitzetten van vacatureteksten op diverse mediakanalen.
- Bewaken van de sollicitatietermijnen.
- Inzichtelijk maken wie er gesolliciteerd hebben communiceren met de teammanager.
- Administratieve afhandeling van arbeidsvoorwaardengesprekken.
Bij de Gemeente Oldambt staat samenwerken centraal. Met collega's, ondernemers, (maatschappelijke) organisaties en inwoners.
Als (toekomstige) collega verwachten wij dan ook dat je een fijne gesprekspartner bent, die goed kan luisteren en samenwerken.
Is dit écht een baan voor jou? Solliciteer dan direct dan nemen wij contact met je op!
Eerst nog even wat vragen? Dan kan je het beste even bellen.