Dit ga je doen
Als Backoffice Medewerker Vastgoed ben je verantwoordelijk voor alle service gerelateerde kosten in de gebouwen. Alle huurders maken op de locaties gebruik van elektriciteit, water, verwarming, enzovoort. Alle administratie met betrekking tot deze aspecten komt bij jou terecht. Dit kan een servicefactuur zijn voor een reparatie of een energierekening voor één van de panden. Heeft een huurder een vraag over zijn eindafrekening? Geen probleem, jij licht dit graag toe aan de huurder!
Je controleert de facturen en hebt rechtstreeks contact met gebruikers van het netwerk. Als kenner en Backoffice Medewerker Vastgoed gebruik je historische data om toekomstige kosten te voorspellen. Je beheert en stelt dus budgetten op en geeft intern advies hierover. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het praktisch regelen van service gerelateerde zaken, zoals elektriciteit- en watervoorzieningen bij het openen van een nieuw pand.
Organisatie- en afdelingomschrijving
Als Backoffice Medewerker Vastgoed beheer je belangrijke informatie voor het netwerk en is het essentieel dat je nauwkeurig te werk gaat. Daarom beschik je over een goed analytisch vermogen. Ervaring in vastgoed is een pré maar geen harde eis. De functie is minimaal voor 24 uur met een maximale invulling van 32 uur. Als Backoffice Medewerker Vastgoed kom je te werken in een snel groeiende organisatie die gespecialiseerd zijn in de verhuur, huur en ontwikkeling van vastgoed locaties, dit doen ze al 20 jaar met veel succes!
Enthousiast geworden? Laat het ons weten, wij zijn benieuwd naar je! Heb je vragen? Neem contact op met de vestiging in Tilburg. Voor je het weet kun jij aan deze positieve uitdaging beginnen!
2750
- 3000