Welkom bij de Handhavingsorganisatie, waar elke dag een nieuw avontuur is! Als personeelsplanner kom je te werken in het cluster Planning, een van de bruisende afdelingen van onze bedrijfsondersteuning. Hier krijg je de kans om je vaardigheden in te zetten voor een van de grootste bedrijfsonderdelen van de gemeente Den Haag. Ben jij klaar voor deze uitdaging?
Wat bieden wij jou- € 3909,- bruto per maand obv 36 uur
- Tijdelijke opdracht t/m 30 september 2024
- Afwisselende functie binnen de dienst Stadsbeheer!
- Parttime functie van 24 uur!
- Gezellige en dynamische werksfeer!
- Gratis trainingen & e-learnings via Goodhabitz
Je bent een accurate, dienstverlenende en proactieve collega met communicatieve vaardigheden. Om meteen snel aan de slag te kunnen, is het belangrijk dat je vakinhoudelijk kennis hebt van capaciteitsplanning. Kennis van het plansysteem InPlanning is een pre voor deze functie. Als je een ervaren planner bent, maar nog niet met InPlanning hebt gewerkt, krijg je een training om met dit systeem te werken.
Werken in teamverband past goed bij jou, maar je kan ook goed zelfstandig werken. Je hebt veel contacten met je collega's binnen het team, maar ook de teamhoofden van het handhavingsteam. Je kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie. Je weet hoofd- en bijzaken te onderscheiden en je bent te allen tijde in staat het overzicht te behouden. Je bent bestand tegen de aanwezige hectiek in de dynamische werkomgeving bij de HHO.
Dit neem je ook mee:
- MBO+ / HBO werk- en denkniveau;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
- relevante en aantoonbare werkervaring met het maken van dienstroosters;
- Kennis en ervaring met Sharepoint en de Microsoft-applicaties (Outlook, Word, Excel,PowerPoint) is een pré.
Je werkt samen met je collega planner en onder aansturing van een coördinator voor de circa 230 operationele medewerkers van de HHO. Je ontwerpt periodiek roosters en toetst die aan de geldende wet- en regelgeving. Je verwerkt mutaties in de roosters, signaleert afwijkingen en onderhoudt contacten met de salarisadministratie over toeslagen e.d.
Jouw adviserende, ondersteunende en uitvoerende taken op het gebied van capaciteitsplanning voer je uit voor het gehele handhavingsteam. Voor hen ben je daarom een belangrijk aanspreekpunt en vraagbaak. Je verstrekt gevraagd en ongevraagd informatie over de dienstroosters en de capaciteitsplanning. Ook verricht je diverse administratieve werkzaamheden zoals het opstellen van managementrapportages vanuit onder andere het plansysteem InPlanning. Je levert een bijdrage aan het verder ontwikkelen van de HHO door te participeren in projecten of andere ontwikkeltrajecten.
Binnen de dienst Stadbeheer (DSB) is de Handhavingsorganisatie verantwoordelijk voor toezicht op en handhaving van de wet- en regelgeving in de openbare ruimte. Het werkgebied van onze medewerkers is heel breed: parkeren, markten, binnenwater, rommel op straat, foutparkeren, hondenoverlast, etc. We controleren op de grootste ergernissen van onze bewoners en bezoekers.
Je komt te werken bij de afdeling Bedrijfsondersteuning die bestaat uit de vier clusters: Middelen, Planning, Opleidingen en het bedrijfsbureau.
- Werklocatie: Loudonstraat 95 Den Haag
- Werkdagen: maandag, woensdag en vrijdag
- Werktijden: 08.30 - 17.00 uur
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Let op: zonder motivatie nemen we je sollicitatie niet in behandeling.
Ook wordt voor deze sollicitatie om een referentie gevraagd.