Stel je voor dat je deel uitmaakt van een snelgroeiend netwerk van tankstations, waar je een centrale rol speelt in de administratieve processen. Door de sterke groei van onze klant zijn wij dan ook op zoek naar versterking op de administratieve afdeling in Breda. Het is een afwisselende administratieve functie, met vooral de nadruk op Crediteurenadministratie, Bank boeken en voorraad administratie.
Werkzaamheden die je kan verwachten:
- Kosten facturen verwerken
- Bewaken crediteur afloop
- Controle ontvangen goederen vs. Factuur van leveranciers
- Uitvoeren van Bank boekingen
- Periode controle kasstromen
- De tankstations begeleiden bij voorraadmutaties
- Ondersteunen van junior Controller bij voorraadbeheer en analyses.
- Een passend salaris, afhankelijk van je achtergrond en werkervaring.
- Je krijgt met je personeelspas korting op: brandstof, carwash, smeermiddelen en broodjes.
- Je kan interne cursussen en opleidingen volgen, om jezelf verder te ontwikkelen.
- Zicht op contract bij de opdrachtgever bij goed functioneren.
- Je hebt een MBO niveau 3 of 4 afgerond en inmiddels de nodige jaren ervaren in een vergelijkbare rol;
- Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail;
- Je bent communicatief vaardig en vind het leuk collega's die op de stations werken en leveranciers te woord te staan;
- Je werkt 3 a 4 dagen (dit is bespreekbaar);
- In het team werk je zelfstandig, waarbij je met je collega's samen afstemming hebt over wie wat en wanneer doet.
Hier omarmen we verandering en innovatie, wat resulteert in een dynamische werkomgeving waarin jij de kans krijgt om bij te dragen aan ons succesverhaal. Ons bedrijf staat bekend om haar efficiënte bedrijfsvoering en hoogwaardige service, en we streven ernaar deze standaard voortdurend te handhaven en te verbeteren.
2200
- 3500