Ben jij een organisatietalent met een passie voor nauwkeurigheid? Heb je een natuurlijke neiging om contact te onderhouden met zowel collega's als klanten? Dan is deze uitdagende functie echt iets voor jou!
Wat bieden wij jou- 8,33 % vakantiegeld
- 32 - 40 uur per week!
- Deels Thuis!
- Pensioenopbouw vanaf dag 1!
Vind je het leuk om terecht te komen in een no-nonsense organisatie met korte communicatielijnen en een bedrijfscultuur waarin collega's voor elkaar klaarstaan. Om in aanmerking te komen voor de functie Administratief Medewerker Backoffice vragen wij:
- Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau.
- Goede kennis van de Engelse taal.
- Ervaring met MS-Office.
- Teamspeler met uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Proactief en oplossingsgericht.
- Relevante werkervaring in een soortgelijke administratieve functie.
- Woonachtig in regio Almere.
- Affiniteit met commercie in een technische omgeving is een pré.
Als Administratief Medewerker Backoffice ben jij verantwoordelijk voor het beheren van diverse administratieve processen binnen onze backoffice. Je bent servicegericht en zorgt ervoor dat de juiste gegevens verzameld en vastgelegd worden, met als topprioriteit: tevreden klanten. Je werkt graag in teamverband, bent analytisch en alert op een correcte verwerking van processen in ons SAP systeem.
- Verwerkend van verkooporders.
- Controleren van paklijsten en pakbonnen en afwijkingen signaleren.
- Zorgt voor een vlotte factuaratie.
- Verwerken van digitale werkopdrachten en factureren.
- Assisteren bij het maken van offertes.
- Je hebt dagelijks contact met de afdeling techniek en werkvoorbereiding.
Je gaat gedeeltelijk werken op kantoor in Almere en gedeeltelijk thuis.
SollicitatieWil jij deel uitmaken van dit team en bijdragen aan het succes? Solliciteer nu en zet samen met ons de volgende stap!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.