Wil jij een sleutelrol vervullen in een dynamisch team en het verschil maken als organisatietalent? Dan is deze vacature voor Afdelingssecretaresse bij Gemeente Breda, Afdeling Concernadvies en Communicatie (CoCo) precies wat je zoekt!
Wat ga je doen?
- Beheren van de agenda's en voorbereiden van MT-overleggen voor ons managementteam;
- Ondersteunen van subteams op organisatorisch, administratief, en secretarieel vlak;
- Fungeren als AFAS-expert, zorgen voor een soepele HR-procesgang en juiste ondersteuning van medewerkers;
- Assisteren bij het organiseren van diverse activiteiten zoals afdelingsuitjes, -bijeenkomsten en teamontwikkelingssessies;
- Verzorgen van persoonlijke attenties zoals kaartjes, bloemen en andere sociale contactmomenten op de werkplek;
- Inleggen van inkooporders in Proactis en andere taken met betrekking tot facturatie;
- Afhandelen van post en klantcontacten met een professionele en klantgerichte benadering.
- Deze functie is ingeschaald binnen schaal 7 van de gemeentelijke cao. Hier hoort een uurloon bij van minstens €17,09 en maximaal €24,26. Inschaling vindt plaats op basis van werkervaring en opleiding;
- Een tijdelijk dienstverband tot en met december 2024, met optie tot verlenging;
- 8,33 % vakantiegeld, 0,33% wordt netto uitbetaald;
- 25 vakantiedagen pro rato, je bouwt vakantie op over je gewerkte uren;
- Recht op een eindejaarsuitkering van 9,05%. - Deze uitkering ontvang je bij elke salarisbetaling over je bruto loon;
- Toegang tot jouw digitale omgeving waarin jij al jouw zaken zelf regelt zoals je gewerkte uren invullen, verlof registreren, je loonstroken bekijken;
- Je kan gebruik maken van ons online leer- en ontwikkelportaal Skillstown.
Sollicitatieprocedure:
1. Na jouw sollicitatie reageren wij binnen 24 uur;
2. Na een positief telefoongesprek word je uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek bij Start People (of via Teams);
3. Is er een goede match, dan stellen we je voor bij de gemeente en word je eventueel uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek bij onze opdrachtgever;
4. Bij een goede klik krijg je via ons een contract aangeboden.
- Je bent parttime 28 uur per week beschikbaar;
- Je hebt minimaal een mbo werk- en denkniveau en aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie;
- Ervaring met software zoals AFAS, Djuma en Proactis is een must;
- Je beschikt over uitstekende organisatorische vaardigheden en kunt goed omgaan met een hogere werkdruk;
- Communicatief sterk en proactief, met het vermogen om soepel te schakelen tussen verschillende taken;
- Je bent een teamspeler die ook zelfstandig kan werken en initiatief toont waar nodig;
- Politiek sensitief en in staat om verschillende belangen binnen de organisatie te managen.
De afdeling CoCo bestaat uit 2 teams: Concernadvies en Communicatie. Met ruim 65 medewerkers dragen wij bij aan het vormgeven van heldere plannen, acties en taken van de gemeente, samen met en voor de inwoners en ondernemers van de stad. Team Concernadvies biedt expertise op het gebied van strategie, bestuursadvisering, lobby/public affairs en meer. Team Communicatie richt zich op projectcommunicatie, communicatieadvies bestuur, newsroom en interne communicatie. Beide teams hebben een toegewijde teamleider en werken nauw samen met het afdelingshoofd in een dynamisch MT.
17.09 - 24.26