Als administratief medewerker ben je in dit team vooral bezig met rappelwerkzaamheden. Je toont daadkracht omdat deze info voor de afdeling noodzakelijk is. Je bent bezig met het uitvoeren van complexe administratieve werkzaamheden naast het rappelleren.
wat bieden wij jou- € 20,95 bruto per uur
- 24 uur per week
- Goed bereikbaar met het ov
- 13e maand
- Start zo snel mogelijk!
Jij bent zo thuis in systemen en weet van aanpakken. De telefoon oppakken? Dat doe je direct. Je weet jezelf goed te verwoorden, zowel schriftelijk als telefonisch. Daarnaast ben je erg nauwkeurig. Je hebt te maken met gevoelige data en daar ben je je volledig bewust van.
wat ga je doenIn deze functie ga je aan de slag met rappel werkzaamheden en doet dit zowel telefonisch als administratief. Daarnaast houd je intern contact en pak je afwisselende administratieve taken op waar nodig.
waar ga je werkenBinnen de medische dienst werken ongeveer 30 collega's verdeeld over Acceptatie en Claims & Care. Naast de medische dienst bestaat de afdeling AOV uit collega's die zich bezig houden met acceptatie, beheer en productmanagement. De complete afdeling AOV bestaat uit meer dan 100 collega's. Samen werken ze voor de bekende merken Interpolis, Centraal Beheer en Avéro Achmea.
sollicitatieIs dit de volgende stap voor jou? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.