Ben jij op je plek binnen een dynamische omgeving waarbij de flexwerker en klantrelatie voorop staan? Randstad Inhouse Services is sterk in de sectoren logistiek en industrie. Voor dit onderdeel zijn we op zoek naar versterking voor het cluster Hoogeveen/Staphorst. Een mooie rol waarin je met jouw toegevoegde waarde invulling kunt geven aan partnership in de breedste zin van het woord. Klinkt gaaf toch?
wat krijg je van ons?Mensen bij Randstad presteren zo goed omdat ze veel autonomie hebben. Omdat de werksfeer zo prettig is en collega's net dat stapje extra voor elkaar zetten. En omdat een goede werk-privé balans bij ons in een hoog vaandel staat. Naast dat we jou actief ondersteunen in je persoonlijke en professionele ontwikkeling, kan je een mooi arbeidsvoorwaardenpakket verwachten:
een salaris tussen €2550 en €3000 bruto per maand obv 40 uur en afhankelijk van je werkervaring;
een benefit budget van 12,347%, oftewel €314 - €370 bruto per maand om flexibel te besteden aan bijvoorbeeld extra vakantiedagen, sparen of sportmogelijkheden;
€750 netto om te besteden aan een arbo verantwoorde thuiswerkplek;
een aantrekkelijke bonusregeling bestaande uit een RGN bonus, werkmaatschappij én een interessante aandelenregeling;
focus op jouw groei en ontwikkeling. Wij bieden veel opleidingen en doorgroeimogelijkheden;
25 vakantiedagen én de mogelijkheid om maximaal 5 weken bij te kopen;
alles goed geregeld rondom je pensioen, laptop, telefoon (choose your own phone regeling met werkgeversbijdrage van €225).
Als accountspecialist bij onze klanten in de regio Hoogeveen/Staphorst ligt jouw focus op het versterken van het partnerschap, het binden en begeleiden van onze flexwerkers en het opbouwen van poolmanagement. Wij gaan voor een 8+ voor alle betrokkenen! Een greep uit jouw dagelijkse werkzaamheden:
je bent regelmatig in gesprek met de klant over de trends en ontwikkelingen die spelen bij de klant en de arbeidsmarkt;
je bent verantwoordelijk voor de juiste binding en begeleiding van onze werkenden en het invullen van je rol als werkgever. Van personeelsplanningen tot inwerktrajecten, van beoordeling- en begeleidingsgesprekken tot aan verzuimpreventie en administratie;
je bent verantwoordelijk voor het neerzetten van structuur; denk hierbij aan het structureel inplannen van afspraken/overleggen met de teamleiders/HR;
je bent een kei in stakeholdermanagement, je maakt gemakkelijk verbinding en bent het vertrouwde gezicht voor teamleiders om te sparren;
kwaliteit waarborgen adhv gemaakte afspraken en processen.
Vanachter je bureau krijg je lang niet al je werk gedaan dus je maakt regelmatig een rondje over de werkvloer. Dan maak je écht verbinding en spreek je flexwerkers, ploegleiders en managers om zo goed op de hoogte te zijn wat er speelt.
Je kunt bijna niet dichter bij de klant komen: jouw kantoor is namelijk ter plaatse. Je werkt op locatie bij onze klanten in Hoogeveen/Staphorst. Je werkt geregeld samen met collega's uit het rayon die voor hulp en vragen altijd voor je klaarstaan. Daarnaast werk je veel samen met ons recruitment- en administratie afdeling of collega's uit het rayon en andere onderdelen binnen Randstad. Er is altijd een collega aanwezig die je kan ondersteunen! Je manager is Wouter Lampe van wie je veel vrijheid krijgt (eigenaarschap) om je werk in te richten en ideeën tot uitvoering te brengen.
wie ben jij?Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding en aantoonbaar HBO werk- en denkniveau (bereidheid om een capaciteitentest te maken). Je bent enthousiast om deze rol eigen te maken. Verder ben je een betrouwbare en fijne gesprekspartner voor zowel de contactpersonen bij onze klanten en flexwerkers, op alle niveaus binnen de organisatie. Je hebt een positieve instelling, bent een echte teamspeler en weet op een kritische en constructieve manier processen op te zetten om altijd het beste resultaat te behalen voor de klant, de medewerker en Randstad.
word onze nieuwe accountspecialistBen je enthousiast geworden om als accountspecialist bij Randstad aan de slag te gaan? Solliciteer dan direct! Heb je eerst nog brandende vragen? Neem dan contact op met onze Talent Acquisition Specialist, Hilda Kuiper, via hilda.kuiper@randstadgroep.nl of via Whatsapp 06 14 70 00 13.
- Succesvolle sollicitatie
Fijn, de eerste stap is gezet! Je hebt je sollicitatie afgerond en deze is bij ons binnen gekomen. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met jou op per mail of telefoon. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking.
- Op gesprek
De talent acquisition specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Daarnaast zijn wij benieuwd naar wie jij bent en naar wat jouw talenten zijn. Dit gesprek kan zowel op kantoor als online plaatsvinden.
- Op tweede gesprek
Het tweede gesprek is in ieder geval met jouw toekomstige manager. Zo krijg je nog meer beeld en gevoel bij jouw werkplek. Vaak zit hier nog een tweede persoon bij en die persoon is afhankelijk van de vacature en afdeling. Soms is dit met een andere manager, een collega uit het team of een andere talent acquisition specialist. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen samen echt kijken welke plek het beste bij jou past!
- Welkom in het team
Yes, je bent aangenomen! Wij zorgen voor een passend aanbod, jij hoeft alleen maar digitaal te tekenen. Welkom in het team en bij Randstad ;-). Met een mooi onboardingsprogramma voel jij je direct thuis bij ons bedrijf en helpen wij je verder in de start van je baan.
€2550-€3000