Ben jij administratief onderlegd en ben jij een echte manus van alles? Dan past deze vacature goed bij jou! Solliciteer nu!
Onze opdrachtgever is op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige medewerker voor de inkoopsupport en contractadministratie. Hier ben je verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken ter ondersteuning van verschillende afdelingen binnen het bedrijf. Je bent de spil tussen de interne teams en externe partners en zorgt voor een soepele afhandeling van processen.
Verder ben jij verantwoordelijk voor:
- Documentatiebeheer:
Je bent verantwoordelijk voor het beheren en organiseren van alle documentatie binnen het bedrijf, zoals contracten en offertes. Dit omvat het nauwkeurig invoeren van gegevens in het systeem. - Communicatie:
Als centraal spreekpunt voor diverse afdelingen, ben je verantwoordelijk voor de communicatie tussen interne teams en externe partijen. Dit omvat het afhandelen van inkomende en uitgaande vragen via e-mail en telefoon. - Procesondersteuning:
Je biedt ondersteuning bij verschillende operationele processen binnen het bedrijf, zoals het opstellen van planningen, het coördineren van afspraken en het voorbereiden van vergaderingen. Hierbij zorg je ervoor dat alles soepel verloopt en deadlines gehaald worden. - Kwaliteitscontrole:
Je voert regelmatig controles uit om de kwaliteit en nauwkeurigheid van onze processen te waarborgen. Dit betreft het controleren van gegevens en het identificeren en oplossen van afwijkingen.
Voor deze functie zoeken wij iemand die beschikbaar is tussen de 24 - 30 uur in de week. De werkdagen zijn bespreekbaar.
- Een marktconform salaris afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
- Reiskostenvergoeding van €0,23,- per kilometer;
- Een contract vanuit Olympia;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract;
- Bij goed functioneren kans op overname door het bedrijf;
- Goede ontwikkelingsmogelijkheden in de functie en in het bedrijf;
- Een team van professionele collega's die op een informele wijze samenwerken;
- Parkeergelegenheid voor de deur.