Jouw werkdagAls KCC medewerker ben jij verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen van huurders en andere stakeholders via telefoon, e-mail en social media. Dagelijks ontvang je een groot aantal vragen waarvoor jouw hulp en kennis nodig is. Het kan variëren van een huurder die belt om de huur op te zeggen tot mensen die interesse hebben in een woning van Woonbedrijf. Daarnaast benaderen huurders jou voor reparaties, onderhoud, overlastsituaties of om informatie te verkrijgen over betalingsregelingen bij huurachterstanden. Je behandelt iedereen op een vriendelijke manier en probeert een duidelijk beeld van de situatie te krijgen. Dit doe je door gerichte vragen te stellen en goed te luisteren naar wat de gesprekspartner zegt, om zo de vraag achter de vraag te begrijpen. Op basis daarvan geef je deskundig advies en los je eventuele problemen zo snel en goed mogelijk op. Als je er niet uitkomt, is dat geen probleem; dan roep je de hulp in van een ervaren collega.
De openingstijden van de woningcorporatie zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur. Je kunt flexibel worden ingeroosterd tijdens deze uren. Gemiddeld werk je één à twee volle dagen, die aansluiten op de minimaal twee dagen die je zelf hebt aangegeven als beschikbaarheid. Echter gaat het hierbij om een 0-urencontract, dus zekerheid op een minimaal aantal uren per week heb je niet.
2617