Een greep uit je verantwoordelijkheden
Als tijdelijk HR administratief medewerker ga je t/m augustus aan de slag bij een tof klantcontact center waar jij verantwoordelijk zal zijn voor diverse administratieve taken binnen de HR-afdeling. Van het bijhouden van personeelsdossiers tot het verwerken van mutaties en verlofaanvragen, jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Voor een groot deel ben je bezig met het inschrijven van nieuwe medewerkers in her HR-systeem.
Met jouw uitstekende communicatievaardigheden ben je in staat om vanuit huis te communiceren met je collega´s en kun je goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden.
Flexibiliteit en vrijheid
De organisatie waar jij voor aan de slag gaat gelooft in vrijheid en flexibiliteit. Als tijdelijk HR administratief medewerker heb je de mogelijkheid om meerdere dagen vanuit huis te werken of (minimaal één dag) op kantoor in Zoetermeer of Leeuwarden, afhankelijk van jouw voorkeur en situatie. Daarnaast krijg je de kans om deel uit te maken van een gezellig en hecht team. Samen werken jullie aan het succes van het bedrijf en zorgen jullie ervoor dat alles op HR-gebied soepel verloopt.
Jouw profiel
Om succesvol te zijn in deze rol, heb je minimaal mbo werk- en denkniveau en minimaal 2 jaar relevante werkervaring. Daarnaast beschik je over goede communicatievaardigheden en ben je sterk in administratieve taken. Je bent enthousiast, leergierig en kunt zelfstandig werken.
Werktijden en locaties
Als tijdelijk HR administratief medewerker werk je tussen de 32 en 40 uur per week. Je werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag, en je hebt flexibiliteit binnen de tijden van 08:00 en 18:00 uur. Of je nu vanuit huis wilt werken of liever op het mooie kantoor in Zoetermeer of Leeuwarden, de keuze is aan jou!
- Per direct aan de slag tijdelijk HR administratief medewerker;
- De mogelijkheid om vanuit huis of op kantoor te werken;
- Een gezellig en hecht team;
- Veel zelfstandigheid en flexibiliteit in je werk.
- Een salaris van € 2400 bruto per maand o.b.v. 40 uur per week;
- Een tijdelijke functie t/m augustus.
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring (kennis van HR-systemen en personeelsadministratie is een pre);
- Je werkt accuraat en hebt oog voor detail bij het verwerken van personeelsgegevens;
- Je hebt uitstekende communicatie- en administratieve vaardigheden;
- Je bent enthousiast, leergierig en kunt zelfstandig werken.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Extra informatie#indebuurt
Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO Plaats Zoetermeer Werkuren per week 32 - 40 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag), Tijdelijke fulltime baan, Thuiswerk Salarisindicatie €2.400 Per maand Verantwoordelijk voor Het beheren van de personeelsdossiers en verwerken van mutaties. Gepubliceerd op 08-04-2024€2400 per maand