Ben jij het organisatorische talent die we zoeken? Word een onmisbare schakel als managementassistent en ondersteun de regiosecretaris bij de dagelijkse taken. Jij werkt parttime samen met een hecht team.
Wat ga je doen?Jij stapt in de rol als managementassistent bij De Connectie, waar elke dag een nieuwe uitdaging biedt. Als onderdeel van een hecht team van collega's, ben jij de ondersteuner en ontzorger voor de regiosecretaris.
Jij gaat:
- Het beheer van mailboxen en complexe agenda's op je nemen
- Vergaderingen en bijeenkomsten voorbereiden, plannen en verslaglegging verzorgen
- De administratieve organisatie bewaken, zoals het bijhouden van afsprakenlijsten en archiveren
- Daarnaast bied je ondersteuning aan het netwerkteam van de arbeidsmarktregio Midden-Gelderland
Je werkt nauw samen met de andere managementassistenten van de twee andere afdelingen, zodat jullie elkaar ook hier kunnen opvangen waar nodig. Je werkt 24 uur per week, op de dagen maandag, dinsdag en donderdag. Je krijgt een jaarcontract, met kans op een vaste aanstelling!
Wie ben jij?Als managementassistent zit plannen, organiseren en ondersteunen in je bloed. Net als snel kunnen schakelen en initiatief nemen. Je maakt makkelijk verbinding binnen en buiten de organisatie. Daarnaast ben je flexibel, communicatief sterk in woord en schrift. Verder:
- Heb je mbo 4 werk en denkniveau
- Heb je ervaring met complex agendabeheer en de voorbereiding van vergaderingen en bijeenkomsten
- Ben je handig met Office 365; Er wordt veel gewerkt Teams, word, PowerPoint en Excel
De Connectie levert producten en diensten op het gebied van ICT, Administratie & Beheer, Inkoop & Aanbesteding, Documentaire Informatievoorziening, Basisregistraties & Belastingen, Management Support, Facilitaire Zaken en Frontoffice. De gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden maken gebruik van alle diensten van De Connectie op het gebied van bedrijfsvoering. Van ICT, tot Management Support, Basisregistratie, Inkoop en Beheer en Facilitaire Zaken. Neem ook eens een kijkje op de website: https://www.connectie.nl/over-de-connectie/voor-wie-werken-we/.
Als managementassistent kom je te werken voor de arbeidsmarktregio Midden-Gelderland. In de arbeidsmarktregio werken werkgevers, werknemers, gemeenten, UWV en onderwijsinstellingen met elkaar samen in het Regionaal Werkbedrijf. Je komt te werken in een hecht netwerkteam. Dit netwerkteam staat opgesteld om de regionale samenwerking te stimuleren en te ondersteunen. Het team bestaat uit een coördinator, regiosecretaris, beleidsadviseurs en administratieve ondersteuning.
Wat beloven wij jou?- Een salaris van € 2.666,00 tot € 3.784,00 / schaal 7, cao SGO
- Je bouwt naar rato 25 vakantiedagen per jaar op en ontvangt 8,33% vakantiegeld over je verdiende salaris
- Jouw persoonlijk leerplatform met gratis e-learnings, workshops en trainingen
- Pensioenopbouw vanaf dag 1
- Een eindejaarsuitkering
- De mogelijkheid om na de inwerk periode in overleg met het team deels vanuit huis te werken
- Een laptop en mobiele telefoon in bruikleen
- Doorbemiddeling bij einde opdracht of einde dienstverband
- Ieder jaar rond 1 juli viert De Connectie haar verjaardag. Wij reserveren graag een plekje voor jou op de gastenlijst.
Als medewerker via Driessen kun je daarnaast rekenen op mooie extra's zoals collectiviteitskortingen bij verschillende (zorg)verzekeringen, een fiscaal voordelige uitruilregeling en €10 korting op je sportabonnement bij een van de 3550 sportscholen.
Bij deze opdrachtgever ontvang je geen reiskostenvergoeding voor het woon-werk verkeer
Is je interesse gewekt?Reageer op deze vacature via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over deze vacature? Neem dan telefonisch contact met Puck Vaessen of Lieke Timmers op via 026-204 24 11 of stuur een e-mail via arnhem@driessen.nl.